Tuesday, November 2, 2010

2/11/2010- BERAKHIRALAH SUDAH!!

pada 2 november 2010, pukul 6:40 telah berakhirlah sudah peperiksaan akhir tahun 2010!!

Tadi seni 2 aku buat setem. Aku punya je yg x lawa sgt, yg lain smph lawa gile!!
Then waktu rehat tadi, aku rehat dengan Irene dgn Humairah,
kitorg duk kat bwah kjp je, pstu naik atas balik,
irene sgl doe!! die ambik beg humairah pstu msukkan dlm beg die,
humairah x abis2 nak slahkan akuuuu!! T______________T
owh ye!!
smlm aku x cite lgi!
humairah punya beg warne hitam hilang,
die igt aku ambikkan untuk die~
aku lupa doeeeeeeeee!! SORRRRY~
last2 an harini die jmpa beg tu kat bwh meja asyraf, (x slahah)

LAST PAPER,
susahla juga,
3 TRIO tu buat bising lgi,
ergh!!!
please ah kalo nak bork pergi ah kat psar,
memekak je wktu periksaaaaaaaa!!

tadi an syafiq sgl gile!! die g ltk habuk sharpener tu kat atas bju hazmie,
then, aku x igtlah zakwan cri pasal ape dgn syafiq,
pastu syafiq baling semua habuk tu dkt zakwan!!
pastu ade lagi~
waktu apiz tgh tidur, die g ltk habuk tu kat kpala die,
lgi kesian!! mmg perangai mcm #@1?!%

wktu dah merdeka,
syafiq ngan zakwan bwa spray yg dorg beli kat skbtho,
die smbur je kat suma org, x kisah ah kat muka ke, mata, mulut,
SPRAY JE,
nsib baiklah aku x kena,

I HOPE I PASSS~